Sunday, August 21, 2011

Inikah Realiti Zaman Sekarang ?


Assalamualaikum semua. Sudah lama kan aku tak menulis blog ? Errrr, tak lama..?? Agak lama kot aku tak update. Maaf, masa tak mengizinkan, banyak benda perlu diuruskan akhir-akhir ni. Tapi sekarang aku dah kembali. Lagi-lagi sekarang ni, aku dah mula cuti dah untuk 2 minggu. Memang seronok la kan. Alhamdulillah la. Dapat juga aku berehat untuk seketika, tapi buku tak boleh dilupakan walaupun sedang bercuti ni.

Okay la, aku nak menulis hari ni bukan apa, aku cuma nak kongsikan satu video kepada korang semua yang aku jumpa di youtube. Untuk tatapan dan ingatan kepada kita semua. Mengenai apa yang dah jadi di sekeliling kita akhir-akhir ni kan. Jom, berilah sedikit masa untuk tonton video ni. Tak lama pun, dalam 9 minit cam tu je. Dan nilai sendiri ye.



Sudah tonton? Aku taknak komen apa-apa mengenai ini. Korang semua boleh lihat dan fikir sendiri kan? Aku cuma kongsikan je video ni. Maaf la jika ada salah, ni hanya untuk renungan kita bersama.
Itu je untuk kali ni, assalamualaikum.


For lose weight, gain weight, improve health, improve skin, and business opportunity,
contact me 0173615150


3 orang telah menulis, anda bagaimana ?:

hawiz said...

betol tu..terlalu byk hiburan...

Saiful Zaini said...

yup... makin lama, makin bertambah hiburan di negara kita ni... makin risau aku dibuatnya... :(

.::: Princess MOMOY :::. said...

thx sudi share video ni
memang la kan
akhirat 1: dunia 10