Sunday, November 28, 2010

Misteri Gua Kristal Superman (Smallville)


entry untuk kali ni aku nak kongsikan sesuatu... mungkin kawan-kawan ade yang dah tau mengenai nih... takpe.. aku nak bagi tau yang tak tau lagi... mengenai Misteri Gua Kristal yang macam dalam cerita Smallville... (sorry, actually tak layan sangat pun cerita tuh).. so.. macam ni cerita nye..

"Dalam al Quran, aku tak ingat la betul-betul, tapi lebih kurang ada ayat yang berbunyi yang bumi ini diciptakan dengan disokong oleh pasak-pasak. Setelah beribu tahun lamanya, saintis barat baru-baru ini menemui sebuah gua yang letaknya jauh di bawah tanah yang komposisi utamanya terdiri daripada batuan-batuan kristal gergasi. Seperti dikatakan saintis, pasak-pasak ini hanyalah mukadimah sahaja kerana dikatakan lagi banyak pasak-pasak akan ditemui. Kristal gergasi paling tinggi ialah 10 meter. Bayangkan saiz kristal yang belum dijumpai lagi. Gambaran ini tak ubah seperti rumah Superman dalam filem-filem mahupun cerita drama Smallville. Apa-apa pun, segala pujian bagi Allah, tuhan sekalian alam..."

dekat bawah ni antara gambar yang diambil mengenai gua kristal tuh...
take a look..










wujud kan...??? Subhanallah...

Sumber: melayukini.net


For lose weight, gain weight, improve health, improve skin, and business opportunity,
contact me 0173615150


4 orang telah menulis, anda bagaimana ?:

grOundnUt said...

subhanallah...Allah maha besar...tak sangka ada kristal macam ni kan...ingat dalam rumah superman aje..

Saiful Zaini said...

tu r..
ingat kan just ade yg rekaan jek..
rupanye ade yg btul2 punye...
kalau la ade kristal2 tu kt umah aku...
wahhh...haha..

nur dhiya' aida said...

award utk kmo

http://anaivegirlslife.blogspot.com/2010/11/award-utk-kamo-sume-ni-amik-lah-seyes.html

Saiful Zaini said...

thanks dhiya...