Sunday, October 31, 2010

HARI KEK 2010




hari ni aku dan family pergi ke Sri Pentas untuk menyertai HARI KEK 2010 dekat situ... ibu aku terlibat dengan pertandingan HARI KEK tuh... aku pun saje la ikut sekali... bukan selalu pun dapat pergi ke Sri Pentas ni... ye la... jauh dari rumah... hari ni.. dekat Sri Pentas mengadakan HARI KEK dan TV3 KIDS PARADE... nak tak nak, aku kena la tengok gak kids parade tuh... meriah gak la... perakakan pelajar, tadika, brass band, menari-nari... best la...






di pintu tempat HARI KEK tu berada... perggghhh... sesak jek... dalam pertandingan kek nih.. dekat 20 orang lebih yang sertai.. semua nye berbakat giler2 la... dorang buat kek punya lah cantik... boleh buat hiasan untuk letak dekat rumah.... hahaha.... kat bawah ni kek mak aku...
biasa-biasa je...tak menang pown... ramai lagi yang bagus-bagus dan cantik....tak pe.. usaha lagi tahun akan datang jika berpeluang.... huhu...



kat bawah ni antara kek yang dipertandingkan.... cantik tak...????






 



 









 
dalam masa tu gak, Maria Tunku Sabri sekali dalam demo sesi menghias cupcake.... adik Mia Sara turut tidak terkecuali dalam demo ini.... comel betul adik Mia tuh... kecik jek... cute... :P

selepas tuh... aku pergi ke tempat pentas untuk persembahan punye..... macam-macam persembahan yang ada..

antaranya persembahan silap mata dari abang Amar... bapak smart giler magic trick die.. maksud aku.. silap mata la... die boleh keluarkan kad dari celah cari jek... ade keluarkan kad dari mulut... kad kosong bertukar jadi kad yang ade nombor... ala.. kad terup tuh.... lepas tuh... tali pendek tukar jadi panjang... then boleh jadi pendek balik... siap bila dah potong tali tuh, tali tu still boleh cantum balik..dan macam-macam lagi la silap mata die boleh buat...cantik r silap mata die... berbakat giler....


seterusnya pulak, ade artis undangan seperti adik Mia Sara, Dynaz, Fizz Fairuz, Wan Sharmila, Sharifah Shahira, dan Zain Saidin... dorang ni kena letak krim dekat atas kek... pelik-pelik je letak krim... then.. sibuk lelong kek kepada peminat-peminat yang ada.. wahhh.. laris kot... even kek nya nampak agak pelik... haha.... tak pe la.. janji dah abis dilelong.. haha...lawak je tengok karenah dorang time nak lelong tuh... buat lawak jek... hahaha...


For lose weight, gain weight, improve health, improve skin, and business opportunity,
contact me 0173615150


4 orang telah menulis, anda bagaimana ?:

cahayazafirahmohdsidek said...

amboi..bukan maen lg ea...ske la tuh..

gyra life ! :) said...

woi . g ta ajak aq doe . mao ekud gak T___T

Saiful Zaini said...

zafirah: ehh... mesti r suke... haha...

Saiful Zaini said...

gyra: haha.... aku g pown ikut parent aku jek... best2 bergambar ngan artis... haha...