Saturday, October 23, 2010

Hari Graduasi kali ke-13




hari nih kitorang, pelajar form 5 & form 6 pergi ke Universiti Limkokwing untuk menghadiri Majlis Graduasi kali ke-13 sekolah kitorang... SMK Perimbun.... majlis nih memang dah menjadi kemestian untuk diadakan pada tiap-tiap tahun... tapi pada tahun nih, tiba masa aku untuk join dalam Majlis Graduasi nih....

pada awal pagi lagi ktiorang sudah mula berkumpul dekat sekolah... then, kitorang gerak ke universiti tuh... naik bas je pown... macam tak biasa plak.... haha... perjalanan ke sana tak amik masa sangat pown... sekejap je dah sampai... setibanya di Universiti Limkokwing tu, aku rasa macam teruja pown ade. ye la.. baru first time sampai kat universiti tu.. haha.... boleh tahan la tempatnya... nanti sape2 yg dh abis sekolah, blh la sambung belajar kt situ... (tu pown kalau ade rezeki)... hehehe... hhmmm... berbalik pada cerita aku, agak sibuk gak la kitorg kt situ... ye la.. ramai kn kitorg yg pergi nih.. dekat 306 orang yg terlibat dalam majlis nih... x termasuk cikgu-cikgu yg ada dan rakan-rakan lain yg turut membantu dalam majlis nih...

time ni kitorg sibuk-sibuk bersiap untuk majlis tuh... aku pown boring, sjew la suruh kwn amik satu gambar aku... hahaha... (xde keje)...



kitorang pown masuk dalam dewan dan majlis pown bermula la.... siap pakai jubah graduate tuh.. perggghh... besar la.. x biasa btul r ngan jubah tuh... (tapi dalam hati rasa bangga dapat pakai).. hahaha... dalam majlis tuh... pengetua buat ucapan... blh la tahan... lepas tuh.. pengarah pelajaran pulak buat ucapan.... perrgggghhh ucapan die.. bapak ar.. punya la panjang.... boleh kata dekat 1000 patah perkataan punya karangan ar... hhhmmmm.... x kot... aku rasa lebih dari tu la.... panjang gler... ngantok pown ade... sakit tengkok pown ade... tapi aku suke gak... haha.... (pelik-pelik je aku nih)... tapi tu la... ucapan tuh.. kalau ditulis buat karangan, boleh dapat A+ dalam BM aku nanti... hahaha....


lepas tuh... tibalah masa para graduan (kitorang ler), untuk mengambil scroll graduate... hahaha... rasa macam dah habis belajar dah... macam dah berjaya dah... padahal exam SPM belum buat lagi... haha... syok sendiri.... ape salahnya.. sekali sekala, dua kali dapat pahala, tiga kali, hhhmmm... tak dapat apa-apa... haha... merapu je aku nih....



dalam masa tu jugak, ada seorang kakak nih... die dari universiti ni gak... die buat persembahan... die menyanyi... perrggghhh pakaian die.. punye la *****.... mata aku ni rasa seperti dicucuk-cucuk jek... lama kelamaan.... layan gak... hahahaha...best...



lepas tuh pulak, rakan kitorang dari kelas 5 alfa, Jing Man... die buat persembahan.. nyanyi gak... tapi tu la.. suara die... punye lah merdu gler... sedap gler owhhh... aku rasa terhibur gler-gler r... sedap suara...






kepada pauline dan asyraf... tahniah kerana menjadi tokoh pelajar....




selepas tuh, kitorang pergi makan... makan tengah hari... makanan nya... sedap la jugak... pelajar-pelajar lain sibuk bergambar sana sini... ye la... selepas tuh kitorang nak balik dah... selesai semuanya.. kitorang pown pulang ke sekolah....






For lose weight, gain weight, improve health, improve skin, and business opportunity,
contact me 0173615150


0 orang telah menulis, anda bagaimana ?: